انیمیشن بابا یاگا

انیمیشن بابا یاگا (2023)

مدت زمان: 98 کشور: رده سنی:

خلاصه انیمیشن بابا یاگا 2023 : در مورد جادوگری با موهای قرمز به نام یاگا است که به همراه گربه دوست‌داشتنی خود در کلبه‎ای در پادشاهی دوردست‌ها زندگی می‌کند. یاگا برای اینکه بتواند از جادو استفاده کند به کتاب طلسم خود نیاز دارد که سال‌ها پیش یک جادوگر شیطانی به نام بلادونا آن را از او ربوده بود. حال با گذشت سال‌ها سرنوشت به یاگا این فرصت را می‌دهد که بار دیگر با دشمن قسم خورده خود روبرو شود اما… انیمیشن بابا یاگا محصول سال 2023 کشور روسیه به کارگردانی ولادیمیر ساکوف و نویسندگی داستان و فیلمنامه لئونید باراتس، الکساندر چیستیاکوف، گریگوری پویریر و وادیم سوشنیکوف که به صورت مشترکا نگارش این اثر سینمایی و پویانمایی را نیز بر عهده داشته اند.این انیمیشن جدیدترین ساخته و پنجمین تجربه کارگردانی ولادیمیر ساکوف در زمینه تولید و ساخت یک انیمیشن نیز به شمار می رود، او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 2006 نیز آغاز نموده است در سال 2023 جدیدترین ساخته خود را با عنوان Yaga i kniga zaklinaniy در تاریخ 27 اوریل 2023 در کشور روسیه منتشر نمود. این انیمیشن که با بودجه بیش از 6 میلیون دلاری نیز به تولید رسیده است توانست فروش مجموعا 19 میلیون دلاری را در اکران داخلی وجهانی خود بیرون از کشور روسیه نیز به دست آورد.انیمیشن بابا یاگا نیز با سرمایه گذاری بیش از سه استدیو انییمشن سازی به نام های Art Pictures Studio و Gluk’oza Animation به تولید و ساخت رسیده است. رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست! نویسندگان : Leonid Barats, Aleksandr Chistyakov, Gregory Poirier مدت زمان : 98 دقیقه

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.