انیمیشن فرار مرغی 2

انیمیشن فرار مرغی 2 (2023)

مدت زمان: 102 کشور: ، رده سنی:

خلاصه انیمیشن فرار مرغی 2 2023 : در مورد جینجر که توانسته از مزرعه توییدی فرار کند، یک جزیره آرام و امن برای همه مرغ ها پیدا می کند. اما در مزرعه، مرغ ها با تهدید تازه ای مواجه هستند و جینجر و تیمش تصمیم می گیرند وارد عمل شوند. انیمیشن و کارتون فرار مرغی 2 محصول سال 2023 کشور های آمریکا و فرانسه به کارگردانی سم فل و نویسندگی داستان و فیلمنامه کرک‌پاتریک، جان اوفارل و ریچل تانرد که به صورت مشترکا نگارش داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این انیمیشن دومین قسمت از سری فیلم های Chicken Run می باشد که در سال 2000 اولین قسمت از این مجموعه استاپ موشن نیز به تولید و پخش رسید و با استقبال خوبی از سمت تماشاگران و منتقدین نیز روبرو شد و حال پس از گذشت بیش از 23 سال از ساخت اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 15 دسامبر 2023 دومین قسمت از سری انیمیشن های فرار مرغی با سرمایه گذاری بیش از سه استدیو انیمیشن سازی به نام های Aardman Animations و DreamWorks Animation و Netflix Animation به تولید و پخش رسید. این انیمیشن بر خلاف قسمت اول خود که در سینما نیز اکران گردید،اینبار کمپانی نتفلیکس نیز با سرمایه گذاری بر روی این انیمیشن حق پخش آن را خریداری نموده و آن را به جای اکران در سینما از پلتفرم خود منتشر نمود. رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست! نویسندگان : Karey Kirkpatrick, John O'Farrell, Rachel Tunnard مدت زمان : 102 دقیقه

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.