انیمیشن تام و جری در جویندگان گنج

انیمیشن تام و جری در جویندگان گنج ( 2006)

مدت زمان: 78 کشور: رده سنی:

خلاصه داستان : طبق معمول تام و جری در حال تعقیب و گریز هستند اما این‌بار ماجراها در یک کشتی دزدان دریایی رخ می‌دهد و ماجراهای بسیار جذابی اتفاق خواهد افتاد… انیمیشن تام و جری در جویندگان گنج محصول سال 2006 کشور آمریکا به کارگردانی اسکات جرالدز و نویسندگی داستان و فیلمنامه کریستوفر پینتر، این انیمیشن جذاب و سینمایی که بر پایه کارتون قدیمی موش و گربه نیز به اقتباس درآمده است در تاریخ 22 آگوست 2006 توسط گروه برادران وارنر در ویدئو خانگی نیز به انتشار درآمد که تبدیل به یکی از قسمت های این انیمیشن سینمایی نیز گردید و فروش قابل توجهی را در ویدئو خانگی نیز به دست آورد. پس از موفقیت این انیمیشن در ویدئو خانگی کمپانی برادران وارنر بلافاصله قسمت جدیدی از این انیمیشن را که دنباله آن نیز می باشد در سال 2007 نیز منتشر نمود که نتوانست همانند این انیمیشن فروش قابل توجهی را در ویدئو خانگی نیز به دست آورد. رده سنی : PG | تماشای این فیلم برای تمامی سنین مناسب است. نویسندگان : William Hanna (characters), Joseph Barbera (characters), Christopher Painter (screenplay) مدت زمان : 74 دقیقه

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.