انیمیشن آرزو Wish 2023

انیمیشن آرزو Wish 2023 ( 2023)

مدت زمان: 95 کشور: رده سنی:

خلاصه انیمیشن آرزو 2023 : در مورد دختری 17 ساله به نام آشا است که در لحظه‌ای که حضور نیرویی تاریک را در قلمرو پادشاهی احساس می‌کند، از ستاره‌ها کمک می‌خواهد. در این میان او با یک ستاره آرزوی دردسرساز روبرو می‌شود که از آسمان پایین آمده و… انیمیشن آرزو محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی کریس باک و نویسندگی داستان و فیلمنامه جنیفر لی و آلیسون مور که به صورت مشترکا نگارش داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این انیمیشن که از سری تولیدات دو استدیو انیمیشن سازی به نام های Walt Disney Animation Studios و Walt Disney Pictures می باشد در تاریخ 8 نوامبر 2023 با بودجه بیش از 200 میلیون دلاری به صورت گسترده به اکران عمومی رسید و نتوانست فروش قابل توجهی را در باکس آفیس نیز به دست آورد. این انیمیشن آخرین ساخته کمپانی والت دیزنی در سال 2023 بود که در سینماها اکران می شد اما نتوانست همانند دیگر ساخته های این کمپانی در سال 2023 فروش قابل توجهی را به دست اورد.کارتون آرزو در مدت زمان اکران سراسری خود تنها توانست فروش بیش از 105 میلیون دلاری را نیز به دست آورد که با توجه به بودجه ساخت خود یک شکست تجاری بزرگ نیز محسوب میشود. والت دیزنی برای صداپیشگی جدیدترین ساخته خود از افرادی چون آریانا دبوز، کریس پاین، آلن تودیک و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند؛ کریس باک کارگردان جهت گویندگی شخصیت ها نیز استفاده نموده است. رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست! نویسندگان : Jennifer Lee, Allison Moore, Chris Buck مدت زمان : 95 دقیقه

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.