فیلم قاچاقچی ها

فیلم قاچاقچی ها (2023)

مدت زمان: 129 کشور: رده سنی:

خلاصه فیلم قاچاقچی ها 2023 : در دهه 1970 میلادی در دهکده‌ای کوچک و آرام در کنار دریا، دو زن غواص به طور غیرمنتظره‌ای در یک تجارت قاچاق بزرگ گرفتار می‌شوند و… فیلم سینمایی قاچاقچی ها محصول سال 2023 کشور کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه ریو سونگ وان، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات کمپانی فیلمسازی Filmmaker R&K می باشد در تاریخ 26 جولای 2023 در کشور کره جنوبی به صورت گسترده به اکران عمومی رسید و با استقبال خوبی از سمت تماشاگران نیز روبرو شد و توانست فروش قابل توجهی را در باکس آفیس نیز به دست آورد. جدیدترین ساخته ریو سونگ وان که اکران خود را از اواخر جولای 2023 نیز اغاز نموده بود توانست در اکران سراسری خود در کشور کره جنوبی و سایر کشور ها به فروش بیش از 40 میلیون دلاری نیز دست یابد که با توجه به بودجه ساخت اندک خود، یک موفقیت تجاری بزرگ برای سازندگان این اثر سینمایی نیز محسوب میشود. همچنین این فیلم سینمایی علاوه بر موفقیت در گیشه و باکس آفیس کره جنوبی با حضور در جشنواره های مختلف جوایز و افتخارات متعددی را به دست آورد. در فیلم Smugglers 2023 هنرپیشگانی چون کیم هه-سو، یوم جونگ آه، جو این سونگ، پارک جونگ مین، کیم جونگ سو به هنرنمایی نیز پرداخته اند. رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست! نویسندگان : Cha-won Choi, Seung-wan Ryu, Kim Jung Youn مدت زمان : 129 دقیقه

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.