فیلم قاتلان ماه کامل

فیلم قاتلان ماه کامل (2023)

مدت زمان: 198 کشور: رده سنی:

خلاصه فیلم قاتلان ماه کامل 2023 : ساخته مارتین اسکورسیزی داستان در دهه 1920 میلادی، پس از کشف نفت در زمین‌های یک قبیله بومی آمریکایی در اوکلاهاما به نام اوسیج‌، اعضای این قیبله به طرز وحشتناکی به قتل می‌رسند. پس از این حادثه ناگوار، ماموران اف‌بی‌آی FBI تصمیم می‌گیرند تحقیقات خود را برای کشف حقیقت آغاز کرده و… فیلم سینمایی “قاتلان ماه کامل” جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی می باشد، که این کارگردان علاوه بر ساخت و تولید این فیلم، نویسندگی داستان و فیلمنامه را به همراهی اریک راث نیز بر عهده داشته است.اسکورسیزی جدیدترین فیلم خود را با اقتباس از یک رمان به همین نام دیوید گرن که در سال 2017 نیز منتشر گردید الهام گرفته است. پس از انتشار این کتاب توسط دیوید گرن در سال 2017 که توانست جایزه برترین کتاب های غیرداستانی 2017 نیز به دست آورد حق انتشار و ساخت فیلم آن توسط کمپانی ایمپرتیو انترتینمنت از دیوید گلن به مبلغ بیش از 5 میلیون دلاری خرید کرد. در همان سال این کمپانی به سراغ مارتین اسکورسیزی رفت و این کارگردان و مرد شماره یک سینمای هالیوود علاقه خود را به ساخت این فیلم نشان داد و بلافاصله با انتخاب لئوناردو دی‌کاپریو به عنوان یکی از بازیگران اولین قدم ساخت Killers of the Flower Moon را برداشت. انتظار می رفت با توجه به تایید بازیگران انتخابی و اعلام آمادگی اسکورسیزی برای ساخت فیلم، فیلمبرداری ان از سال 2018 نیز آغاز گردد اما با توجه به همیه گیری کرونا و برخی دلایل دیگر ساخت این فیلم با تاخیر طولانی روبرو شد و در نهایت فوریهٔ 2021 در اکلاهما آغاز و پس از چندین ماه فیلمبرداری در نهایت در تاریخ 1 اکتبر 2021 به اتمام رسید.این فیلم سینمایی که با بودجه بیش از 200 میلیون دلاری به تولید رسیده است . رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست! نویسندگان : Eric Roth, Martin Scorsese, David Grann مدت زمان : 198 دقیقه

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.